precise sustainability.

22.6.11 SonjaBajic 0 Comments


Prvo su me dede učile. Onda škola. Onda škola. Onda sam pročitala da tačnost krade vreme. Što je rekao Vajld (Wilde), naravno. Onda škola. Onda sve ostalo. I nisu us 
Ovaj malac je moj novi drugar. Ceo grad sam prevrnula sa željenim performansama: 

  • metalna narukvica
  • zlatno srebrne boje na njemu (da mi se slaže uz sve) - obsessive, I know, I know...
  • rimski brojevi
  • fun but yet elegant

                                                       
Prodala sam rimske brojeve za sustainabilty. Automatic. Jedan od prodavanijih SWATCH modela. A zlato na savim logičnom mestu. I vidim kako mu srce radi. Znam šta oseća i želi. To  je luxuz ovih dana. A zove se body&coul / semi - solid. Baš onako, šarmantno iskren  

You Might Also Like

0 comments: